Jag vill bara odla Apelsin.

Btw... Jag drömde att jag bodde med min älskling kusinelini i en lägenhet och mitt i vardagsrummet hade vi en fet weed planta stor som ett träd (jag kan upplysa om att vi bodde på typ 5 våningen, så hur fan den kunde växa där vettefan).
Jag minns inget annat av drömmen men så var det iaf.

Jävla fitt mage, överväger att leva på Varma Koppen igen, pallar inte känslan av att något köttar sönder min mage varenda gång jag äter vad det än är.

errh ingen läser min blogg men vafan careface.

Jag är sugen på att shoppa men har inga pengar kvar.

Jag glömde mina cigg hemma idag.

Jag vill dricka alkohol.

Jag vill sluta bry mig.

Jag vill må bra.

Jag vill prata med min psykolog eller kurator.

Jag vill att en viss person ska må dåligt.

Jag vill åka härifrån.

Jag vill ha sommar så jag kan åka bort härifrån och vara 18.

myggor

lera

fitta

helvete

ordbajsa!
ijujju!!!!!
ewqjojjower
wefooewifhoeiwhr!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia



Tack så mycket. Det du säger låter verkligen sant och jag tror nog att det stämmer. Att ajg har varit förmycket för mig själv (Typ de senaste fem åren >.<) så blir det knas när jag vill vara med ngn och att jag sedan lever i tvn på ngt sett ... Ganska hemskt igentligen. När jag är på humör så får ajg se till att ta tag i det ännu starkare än förut >.<



kram och tack!

2009-03-17 @ 17:36:36
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: Thea



Jag har redan skickat den till dig^^ Kolla ovanför! :P

2009-03-24 @ 14:07:15
URL: http://fallaned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0