Fuuuuuuck!

Allt skit drabbar mig, på riktigt. Det enda jag har lyckats undvika är magsjukan som drabbade min syrra och hennes familj, min bror och morsan och farsan, det va fan amazing! Iof bor jag ju själv så jag isolerade mig. Men sen råkar jag ut för massor av annat istället.

För att upplysa er, bandsnubben jag nämnde tidgare, honom träffade jag ju nu för tiden och nu har vi något liknande ett förhållande men ändå inte, jag är inte intresserad av sådant skit, så jävla överskattat. Jag är polare med LG igen, eller nästan iaf han sms:ade förut och grejer och det va som inget hänt, vi får se hur det går. Men en annan kompis är ute ur mitt liv, fast av starka skäl. Patetiska människa, du lär ju skämmas över det du gjort då du inte ens kan möta min blick eller någons i min närhet.

Jag börjar komma ikapp med skolarbetet, det känns bra. Min IBS och magsåret är ju fortfarande förjävlig, överväger nästan att bli vegan jag är ju endå på god väg då jag inte äter kött eller tål mjölk så, inte så stor skillnad.

Jag har knappt gjort ett piss de senaste helgerna, alla fyller 18 och kan gå på krogen, den 30 Juli känns långt borta. Va dock hemma hos en polare med några till människor och rökte vattenpipa i fredags, fick feta munchies när jag kom hem och slängde i mig en hel förpackning bokstavskex på ca 1 minut. Sen kom N (bandsnubben) hem till mig och jag tok däckade. Sen dess har jag haft sömnproblem.. igen... tssh... piss...

Hallkatla @ Helgon
Hallkatla @ Bilddagboken.se
AuschwitzWantsU @ Emocore.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0