Jag har..

SÅÅÅ TRÅÅÅKIGT! Något så fruktansvärt! Min katt låg nyss och sparkade på mig för hon drömde något roligt (Ja jag ligger i sängen). Själv kan jag inte sova. Hoppas jag har något att göra imorgon, mår redan bättre av medicinen så börjar bli jobbigt att hänga hemma..ensam iaf.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Snaran.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
mitt bord vid sängen.

3. Vad såg du senast på TV?
Jag tittar inte på tv.

4. Utan att se efter gissa vad klockan är?
00:45? (rätt svar:00:50) kollade för inte så länge sen,
men min tiduppfattning suger.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik. Bob dylan.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Handlade blommor.

7. Vad tittade du på innan du började med den här undersökningen?
Min katt.

8. Vad har du på dig?
En Jack daniels t-shirt i strl XXL (HAHA!) svarta spetstrosor.

9. Drömde du något inatt?
Något sjukt.

10. När skrattade du senast?
För några timmar sen.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En almenacka, en tavla, en plansch, några spikar.

12.  Har du sett något konstigt sista tiden?
En knarkare utanför min lägenhet, eller så va han schizofren.

13.  Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning???

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
RockNRolla.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Hehe... jag skulle tattuera mig sen skulle jag köpa massor av grejer.

16. Berätta något om dig som folk inte vet om?
Jag väger 42 kg.

17. George Bush?
chuck norris.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicknamn?
Adolf Hitler, Jesus, Nemi.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja tack.

22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Näääe...

23. Vilka 4 personer vill du ska svara på dessa frågor?
din mamma, chuck norris, Leis, muhammed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0