:)



De behöver inte cutta i min hals, jag blir glad. Mindre glad är jag för att jag inte har ett piss att göra. N va här igår (snubben från bandet).. så.. för jag smittar inte.
Men ja.. Idag har jag inget att göra, kusinelini är sjuk och hon smittar så henne vill jag inte vara med, resten av folket ska supa vilket jag inte kan göra. Kanske ska gå över till syrran eller nåt, jag pallar inte ligga och mögla i min lägenhet själv. Idag kunde jag käka så jag käkade wok, mina piller som jag fick för bölden måste tas på fastande mage så ja vettefan det har blivit struligt, käkar typ en gång om dan, för övrigt går smärtan upp och ner hela tiden och jag har träningsvärk..

Det är btw faktiskt vår ute, jag tog några bilder, innan jag va tvungen att dra till apoteket och kirra piller och nässpray och allt nödvändigt för detta helvete som kommer komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0