Tro rätt tro fel.

Usch.. jag var så jävla trött imorse ville bara offra en arm för att få sova. Jag kom försent till skolan och det känns som att jag inte gjort någonting under hela dagen. Igår var jag med en viss Miss, ska antagligen fika med henne idag. Problemet är att hon är lesbisk och antagligen kär i mig, frågan är, kan man fortsätta umgås då? Jag vill inte ge henne fel vibbar. Och jag vet inte vad jag känner, visst jag vill inte ha pojkvän men bara för att jag hellre skulle vilja prova att ha en tjej så kan man inte bara ta första bästa person för det, det är ju precis som med killar man måste hitta rätt person, vore ju konstigt annars. Jag vill ju inte såra henne heller. Och så har jag en person som är som en stalker efter mig, trevligt.. Hur kan en person klara av att skriva så mycket till en? Det värsta va när min kusin ( <3 ) berättade att samma person varit efter henne och min kusin skrev till mig att "Akta dig för henne hon är en stalker, jätte jobbig och ful och tjock i verkligheten och vet inte vad nej till sex är. Hon kom hit utan att jag visste om det och stod utanför min tvättstuga bara helt plötsligt en dag, NOT FUN".. Well som om inte detta gör mig ännu mer illa till mods... Well vad gör man.
För övrigt är jag rädd såfort jag är utanför dörren eftersom det springer runt en knarkare i stan. Kan det inte hända lite roligare saker i mitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0