The answer my friend, is blowin' in the wind..

Inte för att det känns nödvändigt men jag känner för att skriva. Det har inte hänt någonting speciellt förutom att körtelfebern inte vill gå över, pencillin kuren tog slut i förrgår och nu är febern tillbaka, yey... Spontan åkte till strängnäs häromdan men T var osocial så jag umgicks med hans storasyster istället., haha. Igår hade syrrans man's kompis privat lektioner med mig i matte, han är utbildad lärare i matte C så funkar inte provet nu så vettefan. Jag ligger efter i nästan alla ämnen pga sjukdomen så jag har mycket att ta igen, som tur är så är svenska läraren cool och ajg har lätt för svenska så det är jag inte orolig för och engelska har jag också lätt för, men vi får väl se. Nu har jag media någonting, ska göra ett bok omslag, jag orkar inte, borde, men orkar inte... Jag tog bilder till prao ansökningarna häromdan också, syrran är illustratör så hon fotade mig.

Har inget direkt mer att skriva. Förstår inte folks ständiga sökan efter kärleken och en partner hela tiden, är väl bara jag som trivs med att vara ensam tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0