Lär känna mig.

Namn: Anna, Maria, Linnea, Jonsson
Piercingar: 4 i öronen, 1 i läppen.
Tatueringar: 1.
Längd: 161,5
Skostorlek: 35..
Hårfärg: Vitt.
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nae...
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: -
Använder du droger: Drugs?
Röker du: Ja.
Vilket shampoo: Herbal essences, Silver shampoo.
Vilken parfym använder du: Olika. Gwen Stephani - L, Paris Hilton- Just me.
Vad är du rädd för: Att dö, insekter, hajar.
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA!


Senaste...
Film du hyrde: Omg.. länge sen...
Film du köpte: hmm.. Ichi The Killer.
Låten du laddade ner: Ludwig Van Beethoven - Für Elise.
Personen du ringde: Lg.
Tv program du tittade på: Ingen aning..
Personen du tänkte på: Hmm...Lg.


För eller emot...
Långdistansförhållanden: Beror på vad "långdistans" är för nåt.
Utnyttja någon: emot
Självmord: för och emot.
Teenage smoking: Jag får, ingen annnan.
Att använda droger: drugs?
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot
Förhållanden: för


Favorit...
Mat: Min mat.
Låt: Svullet Frenulum - NEJ TACK!
Sak att göra: Humörsfråga.
Sport: Ingen.
Dryck: Lime Vatten.
Kläder: Humörsfråga.
Film: Humörsfråga. men Fear and loathing in las vegas... alltid.
Bil: BMW.


Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka:  Ja
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Nä.


Antal...
Gånger du varit kär: Vene.
Gånger ditt hjärta brustit: 2.
Hjärtan brustit på grund av dig: A lot.
Tjejer du kysst: A lot.
Personer från grundskolan du har kontakt med: 2.
Ärr du har på kroppen: Många på benen, rammlade och slog mig som satan när jag va liten.

Ska bli skoj: Mycket, hoppas jag.
Ska inte bli skoj: Vene.
Sparar till: tatueringar.
Väntar på: Höstlov.
Pålägg som gäller: avokado.
Dagens dryck: vatten.


Senaste...
Bok du läste: Drömfångare.
Personen du fick mail av: en snubbe.
Personen du fick brev av: Väntar på brev ifrån kristina snart.
Personen du fick sms av: Min bror.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Några veckor sen.
Saken du köpt: Puder.
Vad har du gjort idag: Handlat mat.
Hur tidigt stiger du upp: helst inte. 7 om det är skola.
Gillar du att slåss: Beror på.
Vad ska du göra ikväll: Titta på film.
Är du seriös: Inte hela tiden.
Vad är du allergisk mot: oj oj.. Mjölk, kött, fisk/skaldjur, sötningsmedel, fet mat, för mycket socker.. massor.
Var har du ont: Ryggen, magen, huvudet, halsen.
Använder du hårspray: Nej, det va länge sen.
Kan du stå på händer: Vene inte provat på länge.
Favoritserie: Scrubs.

Håkan Hellström eller The Ark: Inget.
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck: Inget.
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Njae..
Är du glad nu: Nej inte direkt.
Var du glad igår: Jag antar det.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nej men är snart kompis med alla läkarna.
Dansar du till: Allt när jag är lagom full.
Stockholm är: nice.
Göteborg är: hemskt. hata göteborg.
Kan du sjunga: Nej...
Mer värt än guld: Min familj, min kusin, mina vänner.
Spagetti eller makaroner: makaroner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0