Heeej.....

Jag är trött, jag har ont i hela kroppen och jag är i skolan. Har varit hemma största delen av tiden.. Läkarna vet inte felet, misstänker körtelfeber. Ja det va ju kul! Mina halsmandlar var så stora att de nuddade varandra (kyssarsjukan)... Varenda körtel i kroppen är förstorad dvs alla mina organ är förstorade för det sitter körtlar på dem. 
Jag vill bara kräkas när jag sitter ner.

Jag hade 40 graders feber även när jag tagit febernedsättande. Fan. Jag rökte inte ens.. Och kunde inte äta på en vecka, läkarna ville skriva in mig, jag ville inte så jag fick ett klegg att dricka som bedövade halsen, då åt jag så fort att jag kräktes, och då kändes det som att halsmandlarna skulle lossna (prova på detta, trevlig upplevelse). yo lyckat. Well idag mår jag iaf ganska bra, mår bara lite illa, har ont..som sagt. Min läkere ska iaf ringa idag för att ta reda på hur jag mår när jag har fått feta dosen av pencillin, vilket tar bort alla bakterier i kroppen så jag måste dricka proviva för att behålla bakteriefloran i magen....niiiice.

När jag var på sjukhuste första gången hade jag denna läkare som ska ringa idag, han är ganska snygg vilket fick mig att må piss då jag ligger där på britsen, svettig, flottig, äcklig och inte ätit på en vecka vilket gör att magen buktar in som på en jude från auschwitz och så ska han klämma på min mage för att känna på levern, brutal smärta och jag vill bara dö..  Sen stack de mig X antal ggr i armarna och i fingararna, Jag hatar att bli stucken i fingrarna de bultar i flera timmar efteråt. Nästa läkare jag fick, vilket va 3de gången jag var där, han va utlänning av något slag som för det första sa "du ont på halsen??" "du ont på magen??" och han fattade inte vad jag sa då jag ville ha något bedövande för att kunna äta då kommer idioten fram till att "du få pencillin mot denna virus" jag sa "men jag kan ju inte svälja tabletter ens!" "då du äta smärtstillande" ..still jag kan ju inte svälja tabletter hur ska jag då kunna svälja ner smärtstillande??? hallå! jag ville slå in skallen på honom, som tur va fick jag snacka med en sjuksköterska som fixade det där klegget och fixade telefon tid med den första läkaren istället. Ja... Jag är stammis på sjukhuset, magsår och kronisk magsjukdom också, så detta var något nytt.. Plus att det ökar på min dagliga dos av tabletter.. tror det är 12 st nu om dagen.

Hur som helst nu mår jag bättre och ska försöka hänga med i skolan, jag förstår dock inte vad vi ska göra just nu.... Mmh rast.... John silver.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0