Får självförtroende som en amerikan, det man inte minns tar man ingen skada av.

Precis.... Det var ju.. trevligt i fredags. Jag och Natalie drog på en fest hos en internet kompis till henne, lite segt i början, blev roligare senare framåt kvällen, lite galet också. Var endel mer eller mindre trevliga människor där. Sedan drog jag över till brorsans polare tillsammans med brorsan. Det var också trevligt har jag hört, blev karatefylla av det hela.

Hela dagen på lördagen låg jag bara stilla i sängen. jag i huvudänden brorsan i den andra. Vi snackade om allt möjligt, efter ett tag blev vi övertrötta och oseriösa. Jag drog till strägnäs på kvällen, kollade på film med en kompis, jag tyckerr synd om honom för jag var så jävla skum i huvudet och trött. Söndagen var resa hem,, skulle umgås med en polare som inte hörde av sig..kul. Hela dagen sket sig, först skulle jag töja min 3 mm töjning i örat men jag fick inte loss töjningen, jag skakade i hela kroppen sen i fredags, jag har inget internet i lägenheten så drog hem till föräldrarna och då insåg jag att jag glömt ciggaretterna i lägenhet. yey! *irritationsryckningar*. Sen ansåg morsan att hon skulle hjälpa mig med matten vilket jag inte klarade av för jag var alltför irriterad och sa att jag skulle hem, hon sa "men jag har cigaretter för jag inte orkar med att du blir såhär, lägga på lager i nödfall kallas det". Så efter en cigg klarade jag att gå igenom matten lite, måste forsätta idag också. Ska umgås med polaren idag också, fick tag på henne senare hon hade sovit till 16 och mobilen hade dött.. hmm..? Får hoppas hon hör av sig idag. Jag är fortfarande sur över töjningen, den vill inte lossna jag som vill ha 3 hål i varje öra 12, 6 och 3 mm på båda öronen (lika är bra).. men nej! Usch pallar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0