What A Waster

Jag har blivit av med en polare. Jag är mest förbannad. Jag har tagit bort löshåret i mina dreads så nu är det bara mitt hår som är dreads, de är ner till axlarna ungefär, jag fick nästan adrenalin kick av att göra det.. woaaw vilket förändring. ;c fartfyllt liv!
Jag har nästan inte gjort ett piss senaste tiden förutom att supa i helgen. Jag käkar inte som jag ska vilket gör att min mage är piss och då blir jag jätte trött och orkar ingenting, röker för mycket också.
Igår var jag ute och rökte med min kusin, det va trevligt hon snackade om en jätte sjuk dröm hon haft sen kom vi udnerfund med hur tråkiag liv vi har. Men vad fan ska man göra då?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0