Redemption Song

Min blogg suger. Jag skriver bara i den för att skriva av mig och jag har ingenting att skriva om. Igår kollade jag klart på hela första säsongen av scrubs, yey.. Jag gjorde inget mer igår. Satt vid datorn och var tjurig mot allt och alla på msn för att jag inte orkade gå ut och röka en cigg fast jag hade ett brutalt nikotin begär.. min lathet slår allt. Jag lyssnade på Bob marley hela dagen igår... bara så ni vet liksom.

Min lärare ritade nog det mest oförståliga jag någonsin sett på tavlan.. hmm..
Jag lyssnar inte.. även om jag ligger efter i det här ämnet.

Nu har jag nyss haft lunch och knarkat lite medicin och tagit reda på lite fakta om Rastafari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0