Nej Tack.

Nu är det länge sen jag skrev, tänkte skriva igår, faktiskt! Men jag kollade på scrubs istället , för jag håller på att ladda ner alla säsongerna, det kändes så tomt när jag sett klart precis alla South park avsnitt och jag satt ett tag och funderade på vad jag skulle ladda ner, det blev scrubs, elak humor, funkar alltid.
Jag vet inte vad som har hänt för jag minns inte. Förutom alla divers åkommor har slagit till på mig och jag har fått suttit på akuten, varit hos min läkare (som är dum i huvet) och fått fel medicin utskriven för 3de gången.

Jag är i skolan just nu, ska skriva om en trend i ett engelsk talande land. Jag funderar på Rastafari. Tråkigt att de hatar vita människor på Jamaica, annars hade jag lätt åkt dit.

Jag är trött idag, sjukt trött. Jag vet inte vad jag ska skriva och N tjatar om att jag ska skriva klart, lite svårt då jag inte vet vad jag ska skriva, mitt minne är inte vad det borde vara och antagligen har jag inte gjort något intressant så jag har väl förträngt allt jag gjort senaste tiden, det fick inte plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0