MJAO!

1. Vad heter du? Anna, Maria, Linnea, Jonsson 
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Kim, Eli, Sol, Elin.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Sanna, Hanna.
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? -91
6. Vart bor du? Eskilstuna
7. Bott utomlands? Njao, 3 veckor i England.
8. Flyttat antal gånger? 2 ggr.
9. Vart skulle du vilja bo? Någonstans.
10. Vilken skolklass? IT Media, Älvan.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Författare, Illustratör, tatuerare. 


UTSEENDE
1. Hur lång är du? 162 cm
2. Hur mycket väger du? 43 kg.
3. Hårfärg och frisyr? Dreadlocks, vitt.
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? Min rygg.
6. Minst nöjd med? Mina ben.
7. Skostorlek? 35
8. Glasögon? Nej, Linser.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Ja. En ring i läppen, En maskros vid bäckenet. Det blir fler.


FAVORITER
1. Filmer? Allt med Johnny depp. Ichi The Killer. Tim burtons filmer, Rob zombies filmer.
2. Låtar? För många.
3. Årstider? Höst
4. Mat/dryck? wook, lime vatten.
5. Djur? Katter
6. Färg? Grön, Lila, svart.
7. Parfym? "L" by Gwen stephani, "Just me" by Paris Hilton.
8. Tv-program? Scrubs, South park.
9. Ämne i skolan? Fotografisk Bild, svenska.
10. Sysselsättning? Rita, skriva, film.


KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En grön jacka som luktar konstigt.
2. Vad använder du just nu för skor? Blåa cheapmonday.
3. Favoritfärg på kläder? mörka färger.
4. Favoritmaterial på kläder? Donno.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? massor.
6. Favoritaffärer? Carlings, H&M.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ingen aning, periodvis. 
8. Favoritmärke? Vene.
9. Vad har du för byxstorlek? Ingen aning, jag bara provar något.
10. Vad har du för tröjstorlek? 32.


BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Ture.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Nycklar, ciggpaket 2 st (en har jag pengar i), tuggummi, tändare, läppsyl.
b) Jobbväska just nu? Sladdar, skriv block, papper.
c) Handväska eller liknande just nu? Har ingen handväska med mig, därför jag har så mycket skit i väskan.
3. Vad är du beroende av? Cigg, alkohol, film, sex.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Labello och någon från naturapotek grej.
6. Vad tror du på? jag är negativ.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? RASTAFARI! HAHAHA!
8. Vad köpte du senast? Vene..
9. Har du nåt husdjur? Ja, två katter, en är min en är mammas.
10. Var bor du? Med min bror i en 1,5 a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0