Misse

Mitt minne suger. detta skrev jag för fett länge sen.. "Jag vet att jag är bra på att anteckna jag brukar hänga med.
Men just nu undermultimedia fattar jag inte ett skit vad han babblar om
Hinner inte skriva ner ett piss.. Fan vad tråkig lärare.. sorry men så äre.
jag skrev detta i anteckningar för att senare klistra in här i bloggen.
Nu kollade vi uppnings scenen i Lord of the rings för att studera den."
Men det hade jag tydligen glömt. haha.

Igår drog jag hem från skolan, mått fett illa och hade ont i huvudet. kom hem och sov i 4 timmar tror jag. Snackade lite med brorsan, sov lite till.. kollade på en film "Mordet på Jesse James av ynkryggen Robert Ford", den va bra,  sov för natten. Var hemma hos föräldrarna igår btw, gosade med min katt.. aaw saknat henne.. min älskling!

Imorse var jag trött...men kom i tid till skolan vilket jag nästan aldrig gör. Går bara till 11:30 idag, det känns bra. Rast om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0