Choose life not....

Trött... meningslöshet...tomhet.. depp...gråta...hata...hata...hata..

Sjuka drömmar. Kanske ska börja skriva ner dem.. först sov jag en kvart.. vaknade, låg vaken en timme, sov 5 min, låg vaken.. osv osv..

Sen drömde jag, att :

Första drömmen:

Jag var på ett stort hotell som var slingrit och uppochner och som en labyrint likt Alice in wonderland.. Där fanns hotell ägaren som var en typisk spanjor med svart vaxat flottigt bakåtslickat hår, tunn knorrig mustach, lång smal äcklig.. och naken??... (jag har en svagt minne av att denna antastade mig sexuellt sen..mycket vidrigt) Alla människor där hade rave party och det var helt sjukt, äckligt, sjukdom, vidrigt, förpestat, äckligt.. mänskligheten?....

Jag försökte ta mig ut, fick hjälp av en kvinna som åldrades ju längre vi närmades utgången, vi skulle åka hiss med det gick inte för de var avstängda för gången hade blivit avspolad med högtryckstvätt för att bli av med smutsen, fettet, blodet ifrån en.. massaker??? Någongång hittade jag en kylskåp med djurkadaver, hästhuvuden, tarmar...

Sen kom jag iaf ut.. träffade min barndomsvän, hon va med en snubbe som va tjock och flottig klädd i fula jeans och en rödrutig skjorta.. senare var han en säl.. hon var kär i.. en säl? Hon hade kommit i kontakt med honom genom internet, hur kan en säl skriva vid datorn frågade jag? Hon visade en video i en bärbar liten dator (videon var gjort som i en typisk manga serie, med neonfärger), där satt en säl och slog allt vad han orkade på tangenterna på datorn och hade det här ansiktsuttrycket "^,^"... Jag frågade även hur hon kunse ha sex med en säl.. detta fick jag inget svar på men hon va iaf gravid.. eh?

Sen vaknade jag för min katt sprang runt som i ett cp i lägenheten och jagade ett av mina halsband.

Andra drömmen, omöjligt nästan sjukare.

Jag var i vårat gamla hus ute i hällby, (även om du flyttar drömmer du oftast att du är i ditt gamla hus) iaf jag visste att mina föräldrar var besatta i rollspel eller live så de var bortresta någonstans. Och min farfar stog ute i trädgården och styckade människor med en yxa för han skulle bygga ett frankensteins monster...

Jag var nere i källaren i vad som såg ut som mitt förra rum, där var massor av mina fd klasskompisar (mycket gamla fd klasskompisar och jag kan påpeka att jag hatar nästan alla dem) och de skulle röka i mitt rum, jag blev jätte förbannad för jag var ju den enda rökaren så vafan skulle de röka inne för,
de gjorde iaf det och hela rummet blev rökfyllt, jag kröp runt på golvet för röken stiger ju.

Jag skulle försöka krypa ut genom ett fönster, där hängde det massa hänglås som tog en jävla tid att få upp, när jag väl klättrade halvvägs ut kom jag att tänka på att farfar va ju helt mongo i huvet han skulle ju antagligen försöka stycka mig med?..

Iaf när jag hängde där i fönstret satt det en tant klädd i lila tyg ovh rökte vattenpipa uppepå våran soptunna, hon sa någonting till mig, jag minns inte om jag förstod vad hon sa men jag tog mig iaf iväg och var helt plötsligt inne i huset igen fast på övervåningen, där var min syster, hennes man, min bror och hans fd flickvän. Jag pratade med dem helt förtvivlad och frågade var mamma och pappa varvid min syster svarade "ronneby?".. vA? ja det var ju tydligen feta livet där med rollspel och grejer. Jag påpekade att farfar va ju helt sjuk i huvudet då sa någon "Ja men har du träffat hans skapelse, han är ju snäll, han är en präst, så snäll..."...

Då sa jag till mig själv, detta är hemskt, det är sjukt, jag vill vakna, jag vill att detta ska vara en dröm..." sen vaknade jag.. lyckligt nog och kände en brutal lättnad över att jag drömt.

Varför alla dessa drömmar????

"I ain't sayin' you treated me unkind, You could have done better but I don't mind, You just kinda wasted my precious time."

Kommentarer
Postat av: Sanna

fan, vilka jobbiga drömmar :(

2008-12-01 @ 06:15:08
URL: http://susannahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0