Brev

Jag försöker blogga...
Idag skrev en snubbe ifrån ett känt band i den här stan till mig och stötte på mig, det var intressant. Undrar om jag nappade för jag är kändiskåt eller bara för jag va uttråkad? Frågan är om jag ska försöka ta mig ut och se deras band den 13de, jag är inte så mycket för att hänga runt ute på stan, finns inget värt folk där.
Well annars händer det inget kul, var hemma hos min kompis i strängnäs och kollade på en zombie skräck/komedi, sov. Kom hem, satt här, lagade mat/åt mat, snackade med min bror, kollade på beck, satt här.. vilket fartfyllt liv jag har, ska bada senare. Inget mer att skriva ska sätta mig och fortsätta på mitt handskrivna brev till min kompis i linköping, stackars henne som behöver läsa min oläsliga handstil.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag kan läsa din handstil bra:)<3

2008-11-30 @ 23:54:19
URL: http://perfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0